Marketing bez halíře.
Jak využít potenciál cross-partnerství
workshop pro začínající podnikatele a majitele malých podniků

Co bylo dříve – slepice nebo vejce? Osobní brand nebo prodeje?

Pokud jste začínající podnikatel nebo máte relativně mladou firmu, nebo jste ještě neznámý profesionál, je jasné že nemůžete spoléhat na svoji reputaci nebo sílu svého brandu. Není to ten důvod, proč si zákazníci vyberou právě Vás. To, co je má upoutat, je především Vaše nabídka. Teprve potom se podívají na to, kdo jste, a rozhodnou se. Při tvorbě obchodní nabídky není třeba tlačit na unikátnost, snažit se za každou cenu najít svůj „blue ocean". Především je potřeba pochopit emoční příčinu nákupu.

Většina začínajících podnikatelů a malých podniků se na to vůbec nesoustřeďuje, snaží se prodávat tam, kde se prodává, dívají se na konkurenci, často vůbec nechápou, proč zákazník u nich nakoupil, proč se vrací, anebo naopak se nevrací. Kdo přesně je jejich zákazník?

JAK? - KDE? - ZA KOLIK?

Když obchodní nabídka je připravena a je jasné, kdo je zákazník, „zbývá" najít způsob, jak získat dostatečné množství klientů, aby Váš byznys skutečně začal fungovat, a abyste se Vy mohli soustředit na to, proč jste vůbec s tím začali.
Pravděpodobně odpovědi na tyto otázky začnete hledat v marketingových nástrojích – PPC reklama, Google Analytics, web, instagram, facebook, podnikatelské kluby, letáky, slevové kupóny atd. V lepším případě se zamyslíte nad komplexním přístupem, například e-mail marketingem v kombinaci s vlogem, nebo zaměstnáte obchodního zástupce.

Je dobře, pokud se Vám daří prodávat svoje služby nebo produkty dnes. Ale aby Vaše podnikání setrvalo (dlouholetost podniku přímo souvisí s výší tržeb), to nestačí. O to víc, pokud máte unikátní produkt, nebo jednoduše nemáte peníze na reklamu nebo zaměstnance?

Přesně tuto situaci jsem řešila s nabídkou zážitkových programů profesní volby pro teenagery Smart Course. Vyzkoušela jsem úplně všechno – e-mail marketing v kombinaci s placenou facebookovou reklamou. Fungovalo to, ale prodeje nepokrývaly všechny náklady, a rozpočet se vyčerpal. Hledala jsem affiliate partnery, ovšem ti potřebovali jasné důkazy a velké kapacity, aby se jím to vyplatilo. Navštěvovala jsem podnikatelské kluby, setkala jsem se se stovkou různých podnikatelů, ale všichni mi prezentovali svoje nabídky a nikoho nezajímalo to, co potřebuji já.

Začala jsem hledat jiné řešení, které nevyžaduje velké finanční investice. Přesto, že nejsem obchodník, jsem si jasně uvědomovala, že byznys (i start-up) začíná s platícími klienty. Kde není klient, tam není byznys. Takže se na to, že nejsem obchodník, nemohu vymlouvat.

ŘEŠENÍ PRO MALÝ BYZNYS

Сross-partnerství, tj. taková spolupráce, kdy dva či více partnerů nabízející různé produkty či služby spojují svoje marketingové úsilí, aby oslovili stejnou cílovou skupinu. Zmínila jsem affiliate, ale to není úplně totéž.

Cross-marketing začínajícím podnikatelům pomáhá spojit úsilí vzájemně výhodným způsobem, společně oslovit stejnou cílovou skupinu a docílit tím:

  • zvýšení počtu zákazníků,
  • zvýšení průměrné ceny jednoho obchodu,
  • zvýšení počtu vracejících a doporučujících zákazníků.

To je to, co Vašemu podnikání dává zelenou a zajišťuje vám soustavnou činnost, nezávislost a pravidelně rostoucí příjmy. ALE cross-marketingové aktivity vyžadují důkladnou přípravu.

NA TOMTO SEMINÁŘI

předávám svoje praktické zkušenosti a doporučení předních odborníků, u kterých jsem se učila v průběhu všech 20 let mého profesního života. Chci je Vám předávat proto, abyste nemuseli ztrácet 2 a více roků (jako mí klienti, nebo jako já v projektu Smart Course), utrácet peníze na web, Instagram, PPC, Facebook, klubové akce, vynakládat obrovské úsilí, chodit na zbytečné schůzky a vyvíjet tlak na získání pár klientů.

Na semináři nečekejte zdlouhavé teoretické prezentace. Připravila jsem pro Vás čistě praktický strukturovaný obsah s dostatečným množstvím individuálních a společných cvičení, šablon a pracovních listů pro poznámky a plánování.

Na tomto semináři společně projdeme touto cestu:
1
Začnete lépe chápat svoji cílovou skupinu. Najdete emoční příčinu nákupního chování svých ideálních zákazníků.
2
Připravíte funkční obchodní nabídku. Provedete stresové ověření svých možností a kapacit.
3
Pochopíte, co znamená cross-marketing a jak funguje. Pochopíte jeho přínosy a také rizika. Seznámíte se s některými příklady úspěšných kampaní v segmentu malého byznysu.
4
Určíte oblasti, kde začnete hledat cross-partnery (vyzkoušíte to rovnou přímo na semináři s dalšími účastníky).
5
Získáte návod jak připravit projekt cross-marketingového partnerství pro každého partnera zvlášť, určíte kritéria výběru partnera, která jsou důležitá pro úspěšnost dlouhodobé spolupráce. Pochopíte klíčový pro cross-marketing princip "win-win-win".
6
Stanovíte si realistické cíle, vypočítáte náklady na cross-marketingovou akci, získáte klíč k vyhodnocení finančních a nefinančních výsledků společné marketingové kampaně.

PO SEMINÁŘI PRO OVĚŘENÍ ZÍSKANÝCH ZNALOSTÍ A DOSAŽENÍ VÝSLEDKŮ:

Stanete se členem uzavřené moderované skupiny na FB Workplace (FB pro firmy bez kočiček a obtěžující reklamy), která spojuje účastníky semináře. Zde můžete pokračovat v započaté na semináři spolupráci, testovat svoje myšlenky a získávat individuální zpětnou vazbu.
Odnesete si individuální předlohu a šablony (i v elektronické podobě), které můžete použít pro další produktovou řadu, jiný zákaznický segment.
Od poloviny září 2018 získáte časově neomezený individuální přístup k informacím z workshopu v podobě krátkých videolekcí. Budete moci se vrátit k jednotlivým bodům programu a oživit si ty části, které zrovna potřebujete.

REGISTRACE NA WORKSHOP

24. srpna 2018, pátek
8:00 - 14:00 (6 hodin)

2 490,00 Kč
(nejsem plátce DPH)

BRNOOFFICE, Králova 279/9, 616 00 Brno

pozvěte na workshop svého (potenciálního) obchodního partnera

Kateřina Málková

kariérový konzultant,
poradce pro začínající a malé podniky,
change manager
zakladatelka Smart Course
Tento seminář jsem vytvořila, protože chci, aby Vaše podnikání bylo úspěšné, abyste neztráceli čas, energii a peníze na různé marketingové pokusy a jednotlivé nástroje tak, jak jsem to dělala já. Tyto znalosti Vám pomohou uchopit prodeje ve Vaší firmě nebo ve Vašem podnikání systémově, soustřeďovat svoje úsilí a pozornost tam, kde to přinese největší výsledek. Proto cena semináře je symbolická ve srovnání s cenou offline a online obchodních tréninků. Nerada se věnuji omáčkám. Zúčastníte-li se semináře, půjdeme rovnou k věci.


MOJE PROFESNÍ ZKUŠENOSTI
Click to order
Cart
VAŠE REGISTRACE
Total: 
Po odeslání objednávky obdržíte výzvu k ověření Vaší e-mailové adresy. Je to důležitý krok, který brání zneužití e-mailů roboty. Po ověření adresy vyčkejte na automatické potvrzení s výzvou k úhradě a organizačními informacemi. Moje služby jsou nákladovou položkou. Pro vystavení faktury na firmu do pole pro vzkaz napište IČ společnosti. Pokud e-mailovou schránku máte na Seznamu nebo Gmailu, moje zpráva může být doručena do složky "Hromadné" nebo "Promo".
Jméno, příjmení
IČ (uveďte pro vystavení faktury)
Váš e-mail
Telefonní číslo