VYTVARUJ SI
SVOJI PROFESI
praktický kariérový workshop v Brně
Každý z nás se v životě setkává s mnoha příležitostmi. Většina z nich zůstane bez povšimnutí, nevyužitá. Ve skutečnosti je mnohem jednodušší si říkat, že žádné příležitosti nejsou a pokračovat v cestě, která sice úplně nevyhovuje, ale je jistá. Většinou příčinou není to, že změnu nechceme, ale to, že přesně nevíme jaká změna by pro nás byla lepší, produktivnější, výhodnější, a to znamená, že nevidíme, jaké kroky můžeme podniknout a jaké možnosti si můžeme zvážit.

Bez ohledu na to, zda je Vaše profesní cesta teprve v začátcích, nebo jste dosáhli kariérního stropu či stagnujete, první krok, který můžete udělat přímo teď, je ujasnit si svoje vlastní kritéria profesní volby, zmapovat svoje kompetence a vytvořit si představu své "ideální" práce. Jen tam, kde je cíl, otevře se i cesta.
Když jsem si v roce 1998 poprvé hledala práci, v běžných domácnostech nebyl Internet. Počítač se u nás objevil o rok později. Své první životopisy jsem psala na podobném psacím stroji, který jsem našla na půdě. Napsala jsem stovky CV a motivačních dopisů a rozesílala na firmy ze Zlatých stránek, které alespoň trochu souvisely s vystudovaným oborem. Pamatuji si pouze 2 odpovědi o zařazení do databáze a jedno kolo výběrového řízení v nadnárodní společnosti. Za 20 let se změnilo téměř všechno. Jedno zůstalo stejné - rozesílání klasických životopisů všude možně nefunguje. Je totiž až na konci procesu kariérní změny. Je nástrojem, nikoli cílem.
Proces kariérní změny
(plán kroků v kostce)
1
Lepší verze sebe
  • Pochopit sebe, svůj kariérní potenciál a osobní hodnoty
  • Udělat inventuru zájmů, talentů, zkušeností, nerealizovaných záměrů a jiných zdrojů profesní změny
  • Ujasnit si důvody změny
2
Vyšší profesní cíl
  • Vybrat si důležité faktory, motivy a kompetence, které chcete realizovat ve své práci
  • Stanovit si kariérní cíle a vytvořit kariérní plán
3
Realizace záměru
  • Pozicování a osobní brand
  • Strategie hledání práce, projektů nebo vlastního podnikání
  • CV a motivační dopis
  • Příprava k pohovorům a jednáním
Ve velkém množství pracovních nabídek a možností každý člověk potřebuje umět cílit, rozumět sobě, jasně vyjadřovat svoji potřebu profesní seberealizace a naplnění životních hodnot.
Chcete se vyznat v tom, co Vám jde nejlépe? Jaký je Váš unikátní sklill set (mix schopností)?
Potřebujete pochopit, jak si vybírat z nabídek na pracovních portálech? Chcete prolít světlo na profesní směr, kterým se vydáte s lehkostí a přesvědčením, že je pro Vás ten pravý?
Rádi byste si ujasnili, jaké místo práce hraje ve Vašem životě (work-to-live / live-to-work) a jaká role v týmu Vám sedí nejlépe?
Pomůže Vám, když si uvědomíte opakující se algoritmy (rytmy, návyky, činnosti, ambice, lidé, prostředí aj.), které utváří Vaši profesní identitu?
A tyto všechny poznatky přetvoříte v konkrétní profesní cíle, které začnete realizovat?
Cíl workshopu
Stavbu domu nezačínáme od střechy.
Začněte od základů - podívejte se na svůj profesní profil jasnějším pohledem. V průběhu workshopu se Vám podaří
Pojmenovat
svoje silné stránky a zkušenosti, jak interpretovat neúspěchy a obavy ve svůj prospěch, více chápat základní motivy, které jsou pro Vás důležité v práci.

- profesní a nad-profesní návyky -
Vytvořit
svůj profesní profil, který budete systematicky doplňovat a aktualizovat, z nějž budete čerpat při sepsání CV a motivačního dopisu nebo obchodní nabídky, při osobních prezentacích.
- jasná logika a směr -
Naplánovat
několik dalších kroků, které Vás povedou k nalezení profesního uplatnění, které Vám bude dávat smysl a energii.


- realizace systémem malých kroků -

Tento workshop je pro Vás

pokud uvažujete o změně práce, ale je to prozatím jenom v rovině úvah a nejste si jistí, co vlastně hledáte
pokud jste měli delší přestávku (rodičovská nebo mateřská dovolená, dlouhodobá nemoc nebo jste žili v zahraničí), nebo ještě nemáte dostatek pracovních zkušeností a teď se potřebujete zorientovat ve svých možnostech
pokud jste vystřídali několik pracovních míst, ale na žádném z nich jste nenašli to, co jste hledali
podnikáte nebo začínáte podnikat a potřebujete si ujasnit Vaše UVP (unikátní hodnotovou nabídku)
nechcete ztrácet čas, ale soustředit se na rozvoj těch profesních návyků, které zvýší Vaší hodnotu u zaměstnavatelů nebo u zákazníků
potřebujete pochopit, co vedlo k dřívějším neúspěchům v kariéře nebo v podnikání, a vypořádat se s tím jednou a provždy
chcete se naučit vědomě řídit svoji kariérní cestu, zbavit se nerozhodnosti a obav a lépe zhodnotit Vaše znalosti a zkušenosti
Reference účastníků

Kateřina Málková

kariérový konzultant a change manager
zakladatelka Smart Course,
projektu kariérového poradenství pro teenagery
V průběhu svých 20 profesních let jsem se setkala se spoustou lidí, kteří se snažili uspět tam, kde nebylo jejich místo, a přitom přehlíželi to, v čem byli opravdu dobří. Mohou za to stereotypy a předsudky, podceňování se a obavy, nebo snaha dosáhnout velkého úspěchu v krátké době.

Tento workshop Vám pomůže jít k jádru věcí - k pochopení toho, nakolik Vaše zaměstnání nebo podnikání Vás naplňuje, které činnosti a pracovní povinnosti Vám naopak nesedí. Když pojmenujete to, co Vám chybí a to, co chcete, dokážete jasněji komunikovat o svých potřebách a ambicích, najdete způsoby, které tyto potřeby profesní seberealizace nebo životní rovnováhy uspokojí. Může se to podařit ve stávajícím zaměstnání, nebo Vás to povede k profesní změně, vlastnímu podnikání. V každém případě Vaše kroky budou mnohem jasnější a činnost, kterou hledáte, Vám bude dávat větší smysl.

REGISTRACE NA WORKSHOP

20. září 2018, čtvrtek
16:00 - 19:30 (3,5 hodiny)

1 000,00 Kč
(nejsem plátce DPH)

BRNOOFFICE, Králova 279/9, 616 00 Brno
Jak probíhá workshop?
Workshop je počáteční fází kariérového poradenství, prvními systémovými kroky. Trvá 3,5 hodiny a probíhá v odpoledních hodinách, kdy člověk není naladěný na analytickou práci, může být trochu unavený po celém pracovním nebo studijním dni. Právě toho využíváme ve svůj prospěch díky různým tvůrčím technikám a technikám práce s metaforami a představivostí. Všechny aktivity spojuje systém a jasný cíl. Základem pro veškerou moji práci slouží model ADKAR (Awareness - Desire - Knowledge - Ability - Reinforcement), který se používá pro závádění změn v organizacích. Tento workshop patří k prvnímu pilíři - Awareness - uvědomění si toho, z čeho vycházíte a kam směřujete. V malých skupinách zaručuji individuální přístup ke každému účastníkovi. Z workshopu si odnesete spoustu poznámek a pracovní listy.
K čemu slouží kariérové poradenství?
Kariérové poradenství není o náboru zaměstnanců, nebo o úpravě životopisu. Je to služba, která učí celistvému pohledu na člověka a na profesní seberealizaci v kontextu celého života. Jde o celoživotní přístup k řízení vlastní profesní cesty s ohledem na věk, životní priority, cíle a hodnoty, s ohledem na individuální kombinací znalostí, návyků, zkušeností, ambicí a zájmů. Říkám tomu poslání, nebo po-volání, kterému hledáme uplatnění v profesní oblasti.
Co mám dělat, když se nebudu moci zúčastnit workshopu?
Pošlete mi zprávu e-mailem na volba@smart-course.cz. U tohoto kurzu svoji účast můžete zrušit bez storno poplatku nejpozději 14 dní před datem konání. Pokud Vám to tentokrát nevychází, můžete si vybrat náhradní termín. Informaci Vám pošlu e-mailem. Pokud se Vám nechce, to se stává a je to důvod k zamýšlení. Rosteme přes odpor, proto určitě přijďte.
Podmínky poskytnutí služby a ochrany osobních údajů
Kompletní obchodní podmínky najdete na tomto odkazu.
Před workshopem si stáhněte brožuru
Neposkytuji konzultace zdarma, pracujeme na výsledek již od první hodiny. Chápu ovšem, že potřebujete poznat můj systém práce, přesvědčit se, zda potřebujete právě tuto službu.
Proto jsem pro Vás připravila workbook "Profesní restart", který si můžete zdarma stáhnout na tomto odkazu. Kromě důležitých otázek pro začátek najdete v něm check-list, který Vám pomůže lépe pochopit, které stránky Vašeho profesního života nevyhovují, proč a co s tím můžete udělat přímo teď, aniž byste museli "pálit mosty" nebo dávat výpověď a odcházet do neznáma.
Zajímá Vás jiný termín workshopu?
Pokud si stáhnete worksbook "Profesní restart", budu Vás informovat i o nově vypsaných termínech workshopů a jiných seminářů.
Click to order
Cart
VAŠE REGISTRACE
Total: 
Po odeslání objednávky obdržíte výzvu k ověření Vaší e-mailové adresy. Je to důležitý krok, který brání zneužití e-mailů roboty. Po ověření adresy vyčkejte na automatické potvrzení s výzvou k úhradě a organizačními informacemi. Moje služby jsou nákladovou položkou. Pro vystavení faktury na firmu do pole pro vzkaz napište IČ společnosti. Pokud e-mailovou schránku máte na Seznamu nebo Gmailu, moje zpráva může být doručena do složky "Hromadné" nebo "Promo".
Jméno
Příjmení
Váš e-mail
Telefonní číslo
Na čem budeme spolupracovat
IČ (v případě fakturace na firmu)