A teď se podívejte na to, co máte v rukou ke dnešnímu dni:
- Máte svoje PROČ - důvody, cíle a potřeby, které Vás vedou k podnikání.
- Jste rozhodnutí podnikání a vzdělání věnovat určitý čas v týdnu, nejlépe pravidelně.
- Máte seznam nápadů na produkty nebo služby, které potřebujete prověřit. Máte svoji odbornost a/nebo zkušenosti z podnikání, realizace různých projektů úspěšných a neúspěšných.
- Uvědomujete si zdroje, které máte k dispozici.
Než si vyřídíte živnostenské oprávnění nebo dáte výpověď v práci, Vaším dalším krokem je vytvořit MSP - "minimální prodejný produkt", který bude schopen pomoci co největšímu počtu lidí vyřešit jejich
existující problém nebo potřebu.
Nemusíte se obávat toho, že první nápad nevyjde. MSP je důvodem začít komunikovat s Vašimi potenciálními zákazníky, získat více konkrétních informací o nich samotných a jejich přáních, názorech a potřebách. Je to způsob, jak testovat cenu a hledat svoji ideální cílovou skupinu.
Díky MSP začnete stavět svoje podnikání jako systém. Dalo by se to přirovnat k test-drive automobilu. Zdarma testujete základy svého budoucího podnikání.